Ya Allah... sedarkan aku di saat aku terlena dibuai cinta dunia... teguhkan kaki ini untuk terus berdiri di bumiMU... kuatkan hati ini untuk terus istiqamah
di jalanMu... jadikanlah aku diantara hamba-hambaMu yang sabar dan bersyukur... tenangkan jiwaku... redhai kehidupanku.... Ya Allah...

Sunday 20 February 2011

La Tahzan

Assalammualaikum..

Ya ALlah.. =') kuat kn hati ku..

berikn ku ketenangan hati .. dan petunjukMu.. =')

dugaan th banar.. huu..

************************************

friends, if any of u terjumpa buku ane.. please.. let me know.. =) thank u~


Aku banar2 cari buku ane.. hee.. of cos lh utk kn d baca.. =)

*********************************

and for my self : *dy scroll down dy .. rajin2 liat ane dy*

||||||
||||||
||||||




=')


=') =')


=') =') =')



=') =') Ya Allah~



Related Posts with Thumbnails