Ya Allah... sedarkan aku di saat aku terlena dibuai cinta dunia... teguhkan kaki ini untuk terus berdiri di bumiMU... kuatkan hati ini untuk terus istiqamah
di jalanMu... jadikanlah aku diantara hamba-hambaMu yang sabar dan bersyukur... tenangkan jiwaku... redhai kehidupanku.... Ya Allah...

Sunday 5 June 2011

he's going

Assalamu'alaikum all =)))

HE's GOING ? why that title? hehe.. because he will be going soon.. for Umrah.. *alhamdulillah* .. sudah rezeki nya untuk ke tempat yg aku teringin sangatttt kn pegi.. =') hee.. insha Allah..


=')) semoga selamat sampai ke destinasi *soon* and pulang ke tanahair dengan selamat.. =)) to you n everyone yg pegi sana.. amin~ 

"Ya Allah permudahkanlah urusan2 mereka semua semasa berada d sana dan d mana-mana pun jua mereka semua berada.."

hee walaupun aku nda pernah pegi.. tp menjadi seorang mutawwif time Pameran Pedang Nabi 2011 d Darulifta.. bagi aku chance meliat sendiri salah satu kain pintu kaabah yg pernah d pakai masa dulu.. baru the kain .. udah buat ku terpegun.. =') insha Allah mudahan ku sampai ke sana.. *amin* 

=')

talk less tonight.. 

-end-


Related Posts with Thumbnails