Ya Allah... sedarkan aku di saat aku terlena dibuai cinta dunia... teguhkan kaki ini untuk terus berdiri di bumiMU... kuatkan hati ini untuk terus istiqamah
di jalanMu... jadikanlah aku diantara hamba-hambaMu yang sabar dan bersyukur... tenangkan jiwaku... redhai kehidupanku.... Ya Allah...

Monday 23 August 2010

Allowance is out!! seriously~ already out~ .................

Yayyyy~ you think i would say that? hahaha i only said "kaya" hahahaha well,, temporarily plang saja tu.. why? WHY?

yes i know allowance is out.. and some people out there maybe jln udah bali barang yg drang mau.. *oh indahnya~* tp aku? hahah snyum lh saja~.. i still need to save it.. xD i have this ONE THING in my mind.. so kira atu MY GOAL.. so~ selagi alum smpai that goal selagi a2 la ku nda supping mcm ada certain urang.. =) bukan plang mksud nya aku na kn kluar kn the money.. eh talur tu ehhh hahah sapa catu atu bek plang ea bgi aku tu usin nya aa hahahah xD well,, of course lh ada ku kluar kn jua to buy groceries.. sgala brg keperluan atu lh.. *i think i need to bali inner wear~ haha 3 bulan bh nda berupdate brg ku mau jua ku kn pakai yg baru~* *humming* tp liat lh cana hahha psl kn ke KL lgi.. mau jua supping sakan sana..

well aku ne planning kn 'supping MAKAN' d sana.. hahahah barang2 yg lain a2 erm.. will see la hahah if ku tergoda then i will bali.. one.. or more..? or just one *bukan karit hahah aku ane banarnya dh d kadai nda tia ku tau kn membali apa* *well in some cases karit lh jua haha f TERLAMPAU mahal..* hahahahha

so to sum up................

ALLOWANCE is OUT!! *ka-chingg*


V
V
V

ME : .................................

V
V
V


shopping ? hahaha sadang~ ikut keperluan *FOR NOW* lol~

V
V
V


V
V
V
headache or stress out? hahahahah

V
V
V

if anyone ask me "Love or Money" ? what will i say? what will b ur answer peeps? =P

*scroll down*

||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||

and ...........


my answer would be: "well of course lah LOVE.. because i LOVE MONEY~"

( ^____^ )v


P/S: teringat psl tapak kuda tiba2.. sia2 pun~ puasa dy puasa~

Blogger Templates
Related Posts with Thumbnails