Ya Allah... sedarkan aku di saat aku terlena dibuai cinta dunia... teguhkan kaki ini untuk terus berdiri di bumiMU... kuatkan hati ini untuk terus istiqamah
di jalanMu... jadikanlah aku diantara hamba-hambaMu yang sabar dan bersyukur... tenangkan jiwaku... redhai kehidupanku.... Ya Allah...

Friday 20 August 2010

when im bored..

hehe awu im bored.. haha just finish ikut2 the dance.. hahahah n for me it was payah.. hahah aku mun mnari pandai.. pandai as in mngantam.. haha n ane ada the videos.. on steps for the dance.. dpt la d ikut ganyaaaaaaa hahahahah nda lh mcm yg dlm video.. kucar kacir lh pokoknya.. hahah kapus2 lgi.. sebutul air ada d sisi.. *well aku simpan d lantai plang tu* hahahahah

awu time puasa mnari2 astee.. urg bykkn lgi perkara yg berfaedah.. haha eh jap ane berfaedah lh sikit.. hahahahah as in supaya nanti f dh biasa nda kapus2 xD

the Sorry Sorry dance.. from the girls *very synchronized yaw! i love it* n also the video on the dance steps..

HWAITING! =p

very nice to see =D

now i understand the leg part..


hmmmmm i want to try mnari yg drang SNSD run devil run aa still ku kpayahan.. hahahah n also yg Genie~ hahah pyh bh na brapa pandai mnari ane.. hahahahaha tp na apa ada jua kn ku ktawakn sorang2 d bilik.. xD

chill bh apa2 ane.. hahahahahah na kh mau smuanya perfect.. NDA ja? hahahahha well in some cases i prefer it to b perfect plang.. kalau bule.. hahahahahh xD


Blogger Templates
Related Posts with Thumbnails